Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Wszelką korespondencję (podania, wnioski, oferty, inne) należy składać w Kancelarii Zarządu Terenów Publicznych:
- poniedziałek w godzinach 8:00 - 16:00
- od wtorku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
- lub wysyłać za pośrednictwem poczty
O sposobie załatwienia sprawy Zarząd Terenów Publicznych powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w kodeksie postępowania administracyjnego lub telefonicznie.
Interesanci przyjmowani są przez Kierowników Zespołów w godzinach pracy Zarządu Terenów Publicznych.
Środa jest dniem bez przyjęć interesantów.
Dyrektor ZTP przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek
w godzinach od 1400 - 1600.
Osoby zainteresowane proszone są o uprzednie umówienie się w Sekretariacie ZTP
(prosimy o podanie przedmiotu sprawy oraz imienia i nazwiska):
telefonicznie - 0 22 277 05 01, 0 22 277 05 02 codziennie w godz. 800 - 1600,
lub osobiście przy ul. Podwale 23, sekretariat,
za pośrednictwem poczty elektronicznej - e-mail: sekretariat@ztp.waw.pl.
- Wniosek o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego, drogi gminnej w celu umieszczenia reklamy
- Wniosek o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego, drogi gminnej w celu prowadzenia robót
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, drogi gminnej w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, drogi gminnej w celu umieszczenia obiektu budowlanego
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej na prawach wyłączności (ogródki letnie, imprezy, zdjęcia filmowe, ogródki letnie, stoiska handlowe, wystawowe i ekspozycyjne, ekspozycje i sprzedaż prac plastycznych, zaplecze/plac budowy, składowanie materiałów itp.)
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń