Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Wszelką korespondencję (podania, wnioski, oferty, inne) należy składać w Kancelarii  Zarządu Terenów Publicznych:

  • poniedziałek w godzinach 8:00 - 16:00
  • od wtorku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
  • lub wysyłać za pośrednictwem poczty

O sposobie załatwienia sprawy Zarząd Terenów Publicznych powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w kodeksie postępowania administracyjnego lub telefonicznie.

Interesanci przyjmowani są przez Kierowników Zespołów w godzinach pracy Zarządu Terenów Publicznych.

Środa jest dniem bez przyjęć interesantów.

Skargi i wnioski

Dyrektor ZTP przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek
w godzinach od 1400 - 1600.
Osoby zainteresowane proszone są o uprzednie umówienie się w Sekretariacie ZTP
(prosimy o podanie przedmiotu sprawy oraz imienia i nazwiska):

telefonicznie - 0 22 277 05 01, 0 22 277 05 02 codziennie w godz. 800 - 1600,

lub osobiście przy ul. Podwale 23, sekretariat,

za pośrednictwem poczty elektronicznej - e-mail: sekretariat@ztp.waw.pl.

Wzory wniosków na zajęcie terenu w pasie drogowym

Wzory wniosków na zajęcie terenu poza pasem drogowym

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba